Pogoji poslovanja

Splošni pogoji spletne trgovine Som.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).

S spletno trgovino SOM.si (v nadaljevanju tudi » trgovina«) upravlja podjetje SOM, d.o.o., katerega podatki so navedeni na povezavi http://www.som.si/o_podjetju.html, ki je tudi ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju tudi prodajalec ali som.si).

Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine SOM.si, pravice in obveznosti uporabnika in trgovine ter urejajo poslovni odnos med SOM.si in kupcem. Splošni pogoji poslovanja urejajo tudi posamezna pravila nakupa na prevzemnih mestih družbe Som, d.o.o.

Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.

Dostopnost informacij

SOM.si se zavezuje, da bo kupcu še preden ga zavezuje pogodba ali ponudba, zagotovil naslednje informacije:

  1. podatke o podjetju SOM.si (ime in sedež podjetja, matična številka),

  2. kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),

  3. bistvene lastnosti artiklov (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami) ter rok veljavnosti tega podatka,

  4. dostopnost artiklov (vsak artikel, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),

  5. pogoje dostave artiklov (ter način, kraj in rok dostave),

  6. cene, ki morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza in druge dajatve, ter rok veljavnosti tega podatka,

  7. način plačila in dostave ali izpolnitve, ter rok veljavnosti tega podatka,

  8. časovno veljavnost ponudbe,

  9. rok, v katerem je možno odstopiti od pogodbe in pogoje za odstop (opis pravice do odstopa v skladu s 43.č ZVPot; v primerih, ko potrošnik v skladu s 43.č členom ZVPot nima pravice do odstopa, je o tem izrecno obveščen),

  10. pojasnilo postopka s pritožbo, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.



VAROVANJE PODATKOV 

SOM d.o.o. je v skladu z
 Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1-UPB1) zavezan k varovanju osebnih podatkov svojih uporabnikov oziroma kupcev. 

Za potrebe poslovanja
 www.som.si zbira naslednje uporabnikove podatke (za točnost podatkov, ki jih vnesete uporabniki, ne odgovarjamo): 
• ime in priimek,
 
• naslov in kraj bivanja,
 
• naslov elektronske pošte,
 
• kontaktna telefonska številka
 

SOM d.o.o. podatkov o uporabnikih v nobenem primeru ne bo predal nepooblaščenim osebam. Dostavni službi (Pošta Slovenije) in dostavni službi Genearal Logistics systems (GLS) bomo zaupali le uporabnikov naslov za dostavo. Z uporabnikom bomo stopili v stik preko sredstev komunikacije na daljavo le, če uporabnik temu izrecno ne nasprotuje.
 

Morebitno razkritje uporabnikovih podatkov:
 
Podatke, ki jih vnesete na spletni strani
 www.som.si ali posredujete po telefonu ter elektronski pošti bomo razkrili le, če je taka obveznost določena v zakonu, ali v dobri veri, da je tako ukrepanje potrebno za postopke pred sodišči ali drugimi državnimi organi ter za zaščito in uresničevanje zakonitih interesov družbe SOM d.o.o.. 

Pogodba oziroma račun bo shranjena na sedežu podjetja SOM d.o.o., Mariborska cesta 60, 2235 Sveta Trojica. Kupec prav tako dobi svojo kopijo računa. V primeru, da kupec izgubi račun (ki je hkrati garancija) lahko pridobi kopijo le tega na navedenem sedežu podjetja.
 



PRAVICA DO ODSTOPA POTROŠNIKA OD POGODBE

Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo artikel za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) (člen 43.č)  pravico, da v 14 dneh od prevzema artiklov prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema artiklov.

Odstop od pogodbe potrošnik sporoči na e-naslov prodajalca: info@som.si ali pisno po pošti (na naš naslov Mariborska cesta 60,2235 Sveta Trojica) v obliki podajanja izjave o odstopu.

V primeru odstopa od pogodbe potrošnik prejeti artikel vrne ali po pošti pošlje na naslov prodajalca: SOM, d.o.o., Mariborska cesta 60, 2235 Sveta Trojica ali ga osebno prinese v trgovino.

Vrnitev prejetih artiklov podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe. Potrošnik mora podati tudi izjavo o odstopu.

Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Preizkušanje artikla, ki odstopa od navedenega, se šteje za uporabo artiklov, kar pomeni, da potrošnik s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe.

Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila artiklov (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket/tovor). Artikel je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 14 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa). 

Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih, se vračilo plačila kupcu izvede izključno z nakazilom na njegov transakcijski račun. Vračilo plačila v gotovini ni mogoče!

Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo).


VRAČILO ARTIKLOV
 

Blago je potrebno vrniti v originalni embalaži, nepoškodovano in v nespremenjeni količini. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

Ob vračanju artiklov je obvezno potrebno priložiti račun ter izjavo o odstopu.

Naslov za vračilo blaga prodajalcu je: SOM D.O.O. Mariborska cesta 60, 2235 Sveta Trojica. Potrebno je oddati pošiljko priporočeno ali preko dostavne službe, ki omogoča sledenje paketov (številka paketa). Morebitne stroške vračila krije kupec. Morebitnih pošiljk z odkupnino NE SPREJEMAMO!

Kupec lahko ob vračilu zahteva vrnitev kupnine, ki mu jo vrnemo na njegov transakcijski račun nemudoma oziroma najkasneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe.

Pri prodajnih pogodbah lahko podjetje zadrži vračilo prejetih plačilo do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj.

GARANCIJA 

Proizvajalec je v skladu z zakonom dolžan kupcu zagotoviti garancijo za brezhibno delovanje kupljenega blaga. Garancijo lahko kupec uveljavlja neposredno pri proizvajalcu pri nas na SOM d.o.o. (torej prodajalcu). Garancijo lahko kupec uveljavlja z računom prodajalca. Proizvajalec je dolžan garancijsko popravilo opraviti v 45 dneh od prejema blaga, v nasprotnem primeru pa artikel zamenjati z drugim, enakovrednim in brezhibnim artiklom. Če se artikel ne more zamnejati z kakršnim drugim enakovrednim artiklom se denar z priglasitvijo kupca vrne kupcu. Kupec lahko garancijo uveljavlja tudi pri prodajalcu, vendar tudi v tem primeru velja določilo iz prejšnjega odstavka.
 

Vračilo blaga v garancijo se opravi v skladu s pogoji proizvajalca.
 

STVARNA NAPAKA

SOM, d.o.o. nosi odgovornost za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo v dveh letih od prevzema blaga, v skladu z določbami ZVPot oziroma v enem letu za rabljeno blago.

Kdaj je napaka stvarna? Kadar:

  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet

  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana

  • artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane

  • je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Kako se preverja primernost artikla?

Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.

Kako se stvarno napako uveljavi?

Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te  na lastne stroške obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla.

Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

NAROČILO

Kupoprodajna pogodba med SOM.si in kupcem je v spletni trgovini SOM.si sklenjena v trenutku, ko SOM.si kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila (z naslovom: potrditev prejema naročila). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za SOM.si kot za kupca. Kot kupec velja oseba s podatki, kot so navedeni ob oddaji naročila. Kasnejše spreminjanje podatkov o kupcu ni mogoče.

Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku SOM.si.

NAČINI PLAČILA IN DOSTAVA 

NAČIN PLAČILA
 

- predračun
 
- po povzetju (gotovina)
 

DOSTAVA BLAGA
 

- preko dostavne službe (Pošta Slovenije) in General Logistics System (GLS)
 

Naročila sprejemamo 24 ur na dan, 7 dni v tednu (če slučajno temu ni tako bo kupec o tem pravočasno obveščen). Naročila so načeloma realizirana še isti dan. Naročila prejeta ob sobotah, nedeljah in praznikih bodo realizirana prvi delovni dan. V primeru, da izdelek v času naročanja ni več na zalogi, se rok dobave podaljša na 14 delovnih dni oziroma skladno z rokom dobave blaga iz strani proizvajalca oziroma se realizira čimprej je možno o čemer bo kupec tudi obveščen.
 

Ponudnik bo blago oziroma storitev dostavil v dogovorjenem roku (med kupcem in prodajalcem).
 
Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije in GLS, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo.
 

STROŠEK DOSTAVE in PAKIRANJA (enoten za celo Slovenijo)
 
Pošta Slovenije:
 
do 100g 1.7€
 
do 250 2.2€
 
nad 250g do 500g 3.2€

Nad 500g 4,2€

General Logistics Systems (GLS)

Paketi večji od dolžine 1,5m 4,20€ 
(Cene stroškov dostave in pakiranja že vključujejo 22% DDV)
 

VRAČILO POŠILJKE, KI BI BILA MOREBITI POŠKODOVANA
 

V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri Pošti Slovenije in pri podjetju SOM d.o.o.. To storite tako, da paket prinesete na najbližjo pošto v enakem stanju, kot ste ga prejeli (ne da bi karkoli dodajali ali odstranjevali) ter izpolnite reklamacijski zapisnik. Skupaj s Pošto Slovenije bomo poskrbeli, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.

PRITOŽBE IN SPORI

SOM d.o.o. spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. SOM d.o.o. se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.

V primeru težav se kupec s podajalcem SOM d.o.o. lahko poveže telefonsko na telefonsko številko 02 72 000 75 ali po elektronski pošti na info@som.si. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@som.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

SOM, d.o.o. se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si SOM, d.o.o. prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Želimo vam obilo prijetnih in ugodnih nakupov!

Pogoji veljajo od 22.5.2015.