vaba za trnek hrana za privabljanje umetne vabe
Naj Zgodba Pravila
stoječa voda tekoča voda morje
roparice sladkovodne ostale sladkovodne morske
lov rib s plovcem   rezultati kraparji   rezultati muharji
začetniki športni posebne oblike
  SOM.si - ribolov, športni ribolov in ribiška oprema - spletna trgovina

SOM.si - ribolov, športni ribolov in ribiška oprema - VAN DEN EYNDE CATCH 1KG.
VAN DEN EYNDE CATCH 1KG. (2.4518 eur)

SOM.si - ribolov, športni ribolov in ribiška oprema -  PULOVER,ZIMSKI Z FLISEM
PULOVER,ZIMSKI Z FLISEM (29.99 eur)

SOM.si - ribolov, športni ribolov in ribiška oprema - MAVER STOL S4 UFO2F
MAVER STOL S4 UFO2F (799.99 eur)

SOM.si - ribolov, športni ribolov in ribiška oprema - KRAPOLOV N

ZIMSKI RIBOLOV NA REKI DRAVI

napisal: Grega,  dne: 2006-02-21
Pozdravljeni ribiči!
Vsa ta moja dogodivščina ribolova na zaledeneli Dravi, v revirju RD Ruše, se je pričela 23.01.letošnjega leta. Ta dan sem dvignil rit iz domečega fotelja in se odločil, da na reki naredim dve luknji (lahko se pohvalim da sem ji vzel nedolžnost:)).

Čudovit pogled na sončni zahod v svoji zimski idili reke Drave.

IN KAKO SE JE VSE SKUPAJ ZAČELO?
Za dokaj normalen ribolov, sem v led moral narediti dve luknji. Manjšo luknjo sem izžagal za krmilnik, večjo pa za ribolov. Vse skupaj sem delal, oz. žagal z žagico, ki ji rečemo "lisičji rep". Seveda ročno, tako da sem zraven kar vredu "zašvical" pri -10 stopinjah!?

Led je bil na začetku debel dobrih 20 cm. Tam, kjer so bile luknje, pri obali pa dobrih 30cm. Koliko se spomnim, je potem sledil en teden peklenskega mraza. Tako, da se nisem več vračal na luknjo (privoščil sem si teden dni počitka ker me je ročno žaganje leda tako utrudilo:). Sem pa luknji pred odhodom pokril z deskami, da mi spet ne bi tako hitro zamrznili. Po dobrem tednu sem spet prišel na moje "delovno mesto", odkril deske na luknjah in opazil da lukenj ni več. Nič drugega ni pomagalo kot da sem si rekel, Stojko zavihaj rokave in ponovi postopek izpred tedna dni, če hočeš "namakat". Kaj hočemo in spet sem pri minus stopinjah malo "zašvical". Ko so bile luknje ponovno narejene, sem si rekel, zdaj pa še moram privabit ribe in sicer na globini dobrih petih metrov.

Pogled na ribolovno pozicijo "od zadaj iz zelo strme obale".

Vsakič, ko sem prispel za vodo so najprej sledile priprave. Najprej sem moral odstranit deske iz luknje, ter počistit, na novo nabran led okoli (da se ob naslonu vrvice na rob luknje, ta ne strga). Na led, sem iz svoje "kolibe", ki jo imam v neposredni bližini, izvlekel topel, oblazinjen stol, prižgal radio, pripravil palice, vabe, krmo in vse ostalo, kar sem še potreboval.

V zgornjo (manjšo) luknjo, sem spustil majhno ribiško mrežo, katero sem napolnil s koščki prge, kruha in kepami moje ribje hrane. Vse skupaj pa še dodatno obtežil z dvema kamnoma, nato pa spustil na dno reke Drave.

Seveda sem imel to mrežico(krmilnik) privezano na desko in sicer z laksom 0,50 mm. Tok reke Drave, je tam še kar močan, tako da sem moral krmilnik vedno ponovno napolnit z ribjo hrano.

Za vabo sem uporabljal sintetični kruh, kostne črve ali gnojne črve (na sliki).

Tako se je začelo mojo dolgo čakanje na prvo letošnjo ribo ali ribico. Da mi ne bi bilo preveč dolgčas sem si rekel, pokliči urednika spletne strani SOM. SI, Gregorja in Mitjo, morda pa z nekaj sreče naredimo še kakšen dober članek iz zimskega ribolova, na reki Dravi. Seveda sta se gospodiča mojemu povabilu prijazno odzvala. In tako smo se nekega dne vsi skupaj znašli na debelem ledu reke Drave. Ob kozarčku kuhanega se je vnela tudi debata, o ribolovnih pričakovanjih letošnjega leta. Velik poudarek je bil na letošnji ribiški olimpijadi, ki bo na Portugalskem. Seveda smo malo "sanjali" o ekipnem rezultatu, ker imam občutek, da je ta ekipa letos, ena najboljših ekip plovčkarjev, kar jih je in bo RZS poslala na svetovno prvenstvo. Sami mladi izkušeni ribiči, tudi že z medaljami iz mladinskega svetovnega prvenstva. Povrh vsega pa imamo še mladega intelegentnega vodjo g. Baumana Andreja in (morda še) trenerja, gospodiča urednika SOM.SI - Gregorja. Oprostite, spet me je malo zaneslo!!! Ali sanjam???
Raje se vrnimo k mojemu ribolovu v luknji na ledu. Te debate je bil deležen tudi moj ribiški prijatelj in sosed Srečko, ki mi je v naslednjih dneh tudi kdaj pa kdaj delal družbo na ledu.

V pričakovanju prijema. Že od samega začetka ribolova na ledu, sta bili luknji še dokaj majhni.

Kasneje in sploh zadnje dni, ko so temperature še narasle, pa se je luknja še razširila in led toliko stanjšal, da sem se raje umaknil bolj nazaj. Uporabil pa sem daljšo palico-bolognese.

V takih razmerah nisi več popolnoma varen. Za vsak slučaj, sem na bližnje drevo pripel vrv in na koncu nanj zvezal še plastičen flaškon (na katerega bi se lahko oprijel, v primeru, da bi se led pod mano zlomil in bi se znašel v vodi)!

Uspešen ribič, mora misliti na vse. Tako za vsakem dobrem ribiču, vedno stoji tudi dobra ekipa. Moja "reševalna ekipa" na kopnem; hčera Maja, žena Janja in pes Puhy.

Oba s sosedom, sva močno upala da se bo le usmilila kakšna ribica. RIBE PA ŠE VEDNO NI BILO!!! Med tem časom, se je na forumu tega portala, že tudi vnela močna debata o mojem zimskem ribolovu na reki. Hitro je v uredništvo prispel članek od g. Prosenjaka in g. Matjašeca o ribolovu na ledu v ribniku polnem ribic in rib. Ni kaj, odličen članek, pravi ribiči na pravem mestu, bi jaz temu rekel.

Med tem časom, pa sem bil jaz na zaledeneli reki Dravi, še vedno brez ribe. Ampak nisem obupal, pravijo da upanje vedno umira zadnje. In tako je napočil trenutek ki mu jaz pravim dan "D" Med tem ko je moja ženkica Janja v kuhinji, ki jo je posebej za njo napravil moj ribiški prijatelj in lanskoletni državni prvak plovčkarjev- g. Štefan Gjergjek (Pišta), pridno delala pustne krofe, sem jaz ponovno sklenil, da se odpravim na luknjo. Tokrat je bila luknja že dosti večja, saj so se temperature že močno dvignile. Luknja je bila dolga že dobra dva metra, seveda z mojo pomočjo, saj sem vedno malo po malo klestil vedno bolj tanek led. Sklenil sem da se tokrat odpravim na ribolov z bolognese palico dolžine 6 metrov ter 8 gramov težkim plovcem.

Medtem, ko sem prej vedno lovil na "grunt" sistem, samo s svincem, sem tokrat uporabil plovec. Plovčkanje v luknji na Dravi.

Za vabo sem uporabil še zadnjih par kostnih črvov. In tako se je zgodil čudež in to nekaj po peti uri popoldne. PRIJELA JE!!!!!!!!!!! Gospodična PLATNIČKA.

Kolikšna pa je njena dolžina in težina pa ocenite sami ( pa ne pretiravat, ker slika govori svoje:)) Sam sem jo namreč vrnil nezaj, tej moji "mami" reki DRAVI!

Za konec pa še en lep pozdrav (seveda z obveznim kozarčkom "kuhanega" v roki) do naslednjega ribolova na ledu!

Pripravil: Stojan Žolnir (Viceprvak)

Stojko, hvala za prispevek. Sam sem dodal še nekaj fotografij od takrat, ko sva skupaj lovila. Prav tako sem še pokomentiral fotografije. Upam, da bodo uporabniki portala zadovoljni. Mislim, da je bilo dovolj nazorno prikazano, koliko truda, časa, odrekanja, poguma in izziva stati na ledu (ko Drava narašča in led močno poka) in seveda koliko kuhanega vina, je potrebno za ulov ene ribe. Ribolov na reki, je v tem času, zagotovo neprimerljiv z ribolovom na ribniku.
število komentarjev : 10
napisal: mitja, dne: 2006-02-21
Čestitam!
Najverjetneje se še za nobeno ribico nisi moral tako truditi, pa naj ta plava v vodi ali hodi po kopnem.

Še enkrat čestitam, posebej za tvoj pogum na tankem ledu, kar pa ne pomeni da še se naprej izpostavlaj nevarnostim na tako tankem ledu, saj te rabimo letos na Portugalskem!

Lp
napisal: šaro, dne: 2006-02-21
Še čestitke iz Prekmurja!!!! Priprave so bile res popolne, če pa bi ti jo po poti na kopno pobrala še ščuka, bi ti še sam Hamingway zavidal na zapletu. Drugič pa riskiraj še 1/4 kg črvov. Zanima me tudi kako je z lovom v TMZ zalivu ? Mogoče tudi doping ni bil najboljši, malo prekisel.
napisal: T.Walter, dne: 2006-02-21
Izredno zanimivo opisan, ter s fotografijami prikazan ribolov na reki Dravi. Glede nato, da palice pospravim po zadnji jesenski tekmi, ter jih ponovno aktiviram 10 dni pred spomladanskimi tekmami nisem niti r od ribiča v primerjavi s Petrom, Mirotom, ter Stojanom. imam pa nasvet za tiste, ki vas je članek prepričal, da bi v primeru da Drava ponovno zamrzne odšli na ribolov z namem kaj ujeti. Pozabite, če Stojan ne dobi ribe, potem močno dvomim, jo bo uspelo dobiti kumu drugemu (pustimo urednika Mitjo, ki ribo ujame še v domači banji).
napisal: vanc, dne: 2006-02-22
Pa naj še kdo reče, da ribičija ni ekstremni šport. Bravo Stojan za vztrajnost in lepo reportažo.
napisal: Grega, dne: 2006-02-22
Sam sem bil priča in s Stojanom prisoten na enem od poskusov ujeti ribo na ledu, tako da vem kakšna je bila situacija...Zato bi želel replicirati našemu "šarotu", ki je za dolgotrajen trud krivil doping, ki naj bi bil prekisel. Naj povem, da to zagotovo ne drži, kajti to ni bila edina kriva substanca za morebiten neuspeh. Mislim, da je večjo vlogo pri tem odigrala (že zjutraj, pri Stojanu doma), ponujena odlična viljamovka...Zaradi nje, se je za kar nekaj časa, podaljšal tudi odhod na ribolovno mesto...

...ob vsem tem, sem tudi sam mnenja, da je ribolov lahko tudi ekstremni šport!
Lp
napisal: viceprvak, dne: 2006-02-22
Najprej vsem hvala za čestitke ob članku ki sem ga pripravil s pomočjo našega urednika Gregorja! Šaro kar se pa tiče ščuke ki bi morebiti zagrabila mojo platničko preden bi jo spravil na suho, nisem imel straha, zato ker jih je v tem predelu reke Drave že zelo malo.Tako da ni straha da bi se gospod Hamingway v svojem grobu moral kaj premaknit. Sprašuješ za TMZ zaliv na Dravi. Ribiči pravijo da je letos prava katastrofa, še rdečeoke ni za dobit. Aja pa praviš da je bil morda moj doping prekisel. Pridita kdaj z Silvo k nam na obisk pa ga bomo skupaj stestirali. Sestavin za spremembo okusa imam zadost, naprimer klinčke cimet..........., ti pa lahko zraven prineseš kaj bigfiša ker njega mi je pa res zmanjkalo!!!
napisal: som, dne: 2006-02-22
O raportu z v led uklenjene Drave sploh ni kaj dodati fantje so svoje povedali in vesel sem, da je še tako lepo kot je nekoč že bilo na Dravi. Takšni lepi prispevki kar dvigujejo nas debele riti z kavčev, foteljev in od toplih radiatorjev, ter nas dobesedno vabijo, silijo in prosijo pridite vendar ven in samo ven. Super +5! Ej ko smo ste že pri šnopsu imam 700 ali 800kg češpl shranjenih v sodih za šnops kuhat. Prostovoljci z klinčki in cimetom pridite bomo kuhali po vaših receptih meni se samemu ne ljubi. Lp Som
napisal: CARP LOVE, dne: 2008-01-24
super post sam jaz si nebi upal it...
napisal: bruno-ribic, dne: 2009-11-22
Pr nas u rinzi ujemes platnicko daj hocs za 5 min xD
napisal: iron3, dne: 2013-02-28
Hmm, če se ne motim je ribolov pod ledom z zakonom prepovedan!!!

za pošiljanje komentarjev je potrebno biti prijavljen
prijavite se lahko tukaj

prijava
SOM.si - ribolov, športni ribolov in ribiška oprema - naprej  registracija  SOM.si - ribolov, športni ribolov in ribiška oprema - nazaj

:: Re: prodam stol colmic thunder 333

8.00 - 18.00 ure
Sobota: 8.00 - 13.00 ure
Nedelja in prazniki: ZAPRTO

Som.si je neodvisni informatinvi portal na katerega ste vabljeni vsi, ki vas ribolov zabava in veseli. Dobrodošli ste kot obiskovalci in uporabniki, vabimo pa vas tudi k aktivnemu sooblikovanju portala in sodelovanju v forumih. Želimo prispevati k popularizaciji tega športa in medsebojno deliti izkušnje in zanimive informacije.

Urednik portala sem tekmovalec in tudi lastnik trgovine; Mitja Kmetec , reprezentant R. Slovenije in dobitnik bronastih medalj in Srebrne kolajne na Svetovnih prvenstvih v ribolovu s plovcem ( 1997 , 2000 , 2012, 2013).

Vse objave na tem forumu predstavljajo mnenja uporabnikov in ne nujno tudi mnenja uredništva. Člani foruma odgovarjajo za resničnost, verodostojnost in avtorstvo svojih objav. Če se vam kakšna objava zdi sporna, žali vaša čustva ali kakorkoli posega v vaše pravice, potem tako objavo prijavite uredništvu foruma. Uredništvo si pridržuje pravico do brisanja objav iz kakršnihkoli razlogov.

Nosilec portala in vseh pravic je podjetje SOM, d.o.o.