Stroški dostave

Stroški dostave in vračila

Your pack shipment

Packages are generally dispatched within 2 days after receipt of payment and are shipped via UPS with tracking and drop-off without signature. If you prefer delivery by UPS Extra with required signature, an additional cost will be applied, so please contact us before choosing this method. Whichever shipment choice you make, we will provide you with a link to track your package online.

Shipping fees include handling and packing fees as well as postage costs. Handling fees are fixed, whereas transport fees vary according to total weight of the shipment. We advise you to group your items in one order. We cannot group two distinct orders placed separately, and shipping fees will apply to each of them. Your package will be dispatched at your own risk, but special care is taken to protect fragile objects.

Boxes are amply sized and your items are well-protected.

Dostava blaga

- preko dostavne službe (Pošta Slovenije) in General Logistics System (GLS)

Naročila sprejemamo 24 ur na dan, 7 dni v tednu (če slučajno temu ni tako bo kupec o tem pravočasno obveščen). Naročila so načeloma realizirana še isti dan. Naročila prejeta ob sobotah, nedeljah in praznikih bodo realizirana prvi delovni dan. V primeru, da izdelek v času naročanja ni več na zalogi, se rok dobave podaljša na 14 delovnih dni oziroma skladno z rokom dobave blaga iz strani proizvajalca oziroma se realizira čimprej je možno o čemer bo kupec tudi obveščen.

Ponudnik bo blago oziroma storitev dostavil v dogovorjenem roku (med kupcem in prodajalcem).
Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije in GLS, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo.

Strošek dostave in pakiranja
(enoten za celo Slovenijo)

Pošta Slovenije: 3,50 €

General Logistics Systems (GLS): 3,50€

(Cene stroškov dostave in pakiranja že vključujejo 22% DDV)

VRAČILO POŠILJKE, KI BI BILA MOREBITI POŠKODOVANA

V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri Pošti Slovenije in pri podjetju SOM d.o.o.. To storite tako, da paket prinesete na najbližjo pošto v enakem stanju, kot ste ga prejeli (ne da bi karkoli dodajali ali odstranjevali) ter izpolnite reklamacijski zapisnik. Skupaj s Pošto Slovenije bomo poskrbeli, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.